Carbe Musik

Boka David Carbe

Är du som arrangör, företag, förening eller privatperson intresserad av att boka David Carbe till ditt evenemang?

David Carbe bjuder på förstklassig underhållning som är både närvarande, personlig och imponerande.

Carbe kan bokas som solist, i grupp och som kapellmästare.

Repertoar

David Carbe behärskar många typer av genrer och spelar allt från klassiskt till rock'n'roll. Musiken anpassas till evenemangets art, men här listas några artister som är återkommande i Carbes egna program:

• Elton John
  • Ted Gärdestad
  • Elvis Presley
  • Charlie Norman
  • ABBA
  • Chuck Berry
  • Robert Wells
  • Klassiskt (Chopin, Mozart m.f.)
  • Eget material

KONCEPT

SOLO

David Carbe Solo

PIANO + SÅNG

Passar bäst till mindre konserter & scener. Boka David som solist eller kapellmästare. Se även konceptet David Carbe hyllar pianomusiken.

CARBE MED GÄSTER

Carbe med gäster

FULLBAND + GÄSTARTISTER

David Carbe och band tillsammans med rikskända och/eller lokala gästartister.

& JOHAN WALTER

David Carbe & Johan Walter

PIANO + GITARR + SÅNG

En växel extra med Johan Walter på gitarr! Duon har gjort många uppskattade program för både föreningar och företag.

FLER KONCEPT

Sonja Aldén & David Carbe

David samarbetar med många artister och gör ofta konserter ihop med rikskända namn som Sonja Aldén och Sofia Källgren samt sångerskor som Stina Klintbom och Negar Zarassi. Ta kontakt för mer info om dessa koncept.

MED BAND

David Carbe med band

PIANO + BAS + TRUMMOR

+ GITARR + SÅNG

Konceptet för dig som vill ha det bästa. Detta koncept kan även utökas med ytterligare musiker.

Utlåtanden från bokare

“Tack för ett otroligt bra, snyggt och välspelat gig! Du är en stjärna att jobba med och vi är jätteglada att du ville vara med oss!"

Jag vill tacka för er fantastiska spelning igår på Folkets Hus. Så uppskattat har ingen av tidigare spelningar varit. Ni såg ju själva att de stod upp och applåderade.

“Tack så jättemycket för din spelning hos oss på min 50-årsdag! Du höjde festen till det maximala”

Skicka en bokningsförfrågan

Välkommen att ta kontakt!